Saturday, August 7, 2010

*&^*%^T^%@$@%

Orang ketegaq ni susah terpengaruh dengan cakap org... hampa kata pi lagu mana kat dia, kalau di rasa dia nak buat mcm tu.. macam tu la jugak...jd kalau dia dah buat keputusan tu, susah sikit la nak ubah pendirian dia...

tp bila mai benda bentuk nasihat... org pesan sampai bebuih mulut pun dia bukan nak dengaq... kdg benda tu mmg sah sah tak brapa kena, diaaaaa nak buat cara dia jugak...

pastu hingaq kat diri sendiri, padan muka.

sekian, sesi kata kat diri sendiri

5 comments:

ct sarah said...

tau takpa...

ct sarah said...

tau takpa...

april said...

haha.. so0o0 u..

Muaz Nabil said...

tudia...naik semua bahasa utagha dia. Hehe. Selamat posa. :)

KIAMBANG said...

dah mmg org utagha pun kannn...

anyway, makasih muaz...
selamat posa gak.