Friday, January 1, 2010

merepek

 [penang mode; entri berloghat utara..tak paham toksah baca]

betui... laptop tu boleh bukak 60 darjah ja skrin dia...kalau tolak lebih dia legap
betui... bateri dia tahan 45 minit ja kot....
betui... dalam sejam ja on, duk tak duk dia mati tiba2....
betui... dia suka naik skrin biru, tambah2 bila duk guna photoshop... tu blum autocad, rhino lg..
betui... kipas dia tak brapa nak fungsi, panas..kalau tak atas perut boleh jadi tuku.. boleh ramping

tapi rupa dia lawa lagi... tp nak buat apa luaq elok, dalam buruk.. org pun mcm tu gak la dak? laptop kak sarah yg tgh duk guna ni... comot... tp dalam ok, takpala...

nak laptop baru... tp tula, laptop tak terjun dari langit...

boring laaa... tula, p kerja takmau...

duk melukis tak jadi-jadi...tgn dah kematu....

ikan kelisa bangki patah pinggang... pastu dia meninggai la tadi, mati hari jumaat... pastu depa nak goreng... hoho.. hidangan harga 15 ribu.. woohooo.. rugi2... 15 ribu boleh dpt laptop sebijik d90 sebijik...haha

oh, hari ni abg ku seorang sudah menjangkau usia 39 tahun... hahah.. dah tua...

tadi, tersesat... hahaha... nak mai rumah abg sendiri boleh silap lorong... tu tara sekampung... lepas tu takut nak langgaq lecah.... p kona masuk lorong lecah tu pasaipa.. tp tula duk tgk, awat lorong2 kat kampung ni rupa serupa ja semua... kak sarah, lenkali suruh bgki pasang pintu gerbang kat depan lorong... org konpius...

dahla... merepek ja byk...

2 comments:

fn said...

15 ribu bole buat downpayment bmw wey! haha

KIAMBANG said...

cukup ka?... tp tula rugi2...