Saturday, October 9, 2010

Kau Bungaku

Oh... seperti seorang ibu melihat anak-anaknya membesar... girangnya hati melihat tulip-tulip ku berkembang segar dan mekar... ah, sudahlah... drama! but they are really pretty, aren't they?




dan dah terlebih-lebih kembang pun.... sukanyaaaa! ^.^



lepas tu, ada satu kuntum tu mcm aiskrim... ni yang main petik tak tahu spesies tu... sekali ada yang unik ni... rasa macam warna putih lagi cantik, tp sbb dia unik, lalu dia menarik perhatian...


do people dry tulips? I tried drying roses before and they look pretty good... maybe should try with tulips... ngehee... I don't mind living in a room full of flowers... dried or fresh.... they make me happy...



btw, I'm loving this retro/lomo camera apps on iPhone.... who needs a lomo when you have an iPhone... hahaaa! hmph! but I still want a polaroid.... maybe I should buy one before going back for this summer holiday... my nephew Talhah must be very excited about that...

OK... buat kerja, nanti nak pasang cenderahati utk TPM pulak...

2 comments:

ahmad_alLibi said...

Thalhah dah besar sekarang. Dia nak belajar buka kitab. Spek pun macam makin tebal je. He..

KIAMBANG said...

tulaa... sejak masuk MATRI dia dah jd matang.