Friday, March 27, 2009

Huh?!

Okay... sebenar-benarnya, saya sangat malas melayan tag... Tidaklah sering ditag pun... tapi pernah beberapa kali tetapi tidak melayan... namun memandang kali ini yang mentag itu kakak saya... maka haruslah melayan....

1. apakah nama penuh anda?
Nur Asriah Abdul Talib

2. nama yang anda harap itu nama anda?
Huhhh... terima kasih mak dan ayah atas nama ini... saya suka nama saya... saya cuma harap jabatan pendaftaran letak dua-dua nama bapa saya dalam kad pengenalan... tapi nak buat macamana dah dia letak satu... dalam surat beranak ada dua-dua...

3. post 4 gambar yang tiada siapa tengok lagi...
huh? macam tak ada ja.. okey lah.. mungkin ini yang belum ramai tengok lagi... saya tunjuk gmbar kekasih hati la... ni sila tengok...
1.Ini Saeng, teman di kala duka dan lara...
2. Saeng dan kawan-kawan.. kawan-kawan dia tinggal di rumah ni juga, tapi satu tu jauh sedikit...

Eh..4 eh... erm... tak tahulah gambar apa lagi...
3. tengoklah... dengan my nieces...4. Entahla.. suka gambar ni..

4. apakah kenangan paling berharga dalam hidup anda?
Aduh.. susah ni.. banyak sungguh dan sukar untuk menentukan mana yang 'paling'... baiklah, saya bagi definisi 'berharga' bagi saya dulu... berharga tak semestinya 'best' tapi membawa makna dan kesan, kenangan, mungkin juga keinsafan untuk seumur kehidupan... Berdasarkan definisi tersebut, maka...paling berharga ialah saat kekalahan dan kekecewaan...

5. apakah prinsip hidup anda?
go for it as long as it does not trangress Islam. Senang cerita, I'll do what I want, but religion comes first.

6. apakah perangai anda yang paling buruk?
huh? perlu ka cakap??? Herm... stubborn.

7.tulis diatas kertas dan postkan juga 'ucapan anda kepada saya dan tandatangan anda'
Alaa... rumitnya... ala kak sarah, adik tulis di sini sahajalah...
Dear kak sarah, please get your windows and doors fixed...

Dan... saya tak nak tag sesiapa sebab saya malas mentag... harap maaf...


1 comment:

ms ct said...

salam...........wei..takda gambo lain ke? by the way ..my husband decided to keep our house like this until our new house done...which i thought it will done by july maybe...but not the glass house....